Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wsparcie
27.11.2014, 17:39,
Post: #1
Wsparcie
Witam,
nie jestem do końca pewien, czy takiego tematu kiedyś nie było, więc w razie takiej sytuacji proszę go wyrzucić Smile
Chodzi mi dokładniej o łatwiejszy dostęp do kontaktu z administratorem sklepu poprzez stworzenie czegoś w stylu BOK'u.


1. Ustawiamy czy "wsparcie" ma być włączone/wyłączone + ew. "tylko dla zalogowanych".
2. Przy włączonym wsparciu z odznaczoną opcją "tylko dla zalogowanych" (czyli mogą korzystać wszyscy) niezalogowani muszą podać wszystkie informacje (nick, e-mail, gg, serwer, którego dotyczy zgłoszenie itd.) + kod potwierdzający itd.
3. Po napisaniu takiej wiadomości we "wsparciu" przez osobę zalogowaną ma ona dostęp do całej rozmowy od początku do końca w UCP, zgłoszenia są numerowane, oznaczane jako rozwiązane itd.
4. Do danego zgłoszenia można wybrać konkretną usługę z listy zakupionych (if needed), można wybrać rodzaj problemu, które ustalałoby się w ACP.

Plusem takiego rozwiązania było by na pewno uporządkowanie wszystkich spraw dot. kontaktu z administracją sklepu, użytkownik byłby pewien, że jego wiadomość dotarła, nie byłoby już spamu na gg czy e-mail, ponieważ każdy po wejściu w UCP wiedziałby, czy ktoś zajął się już jego sprawą.
Dodatkowo ustawienie kontaktu z administracją "tylko dla zalogowanych" wymusiło by na swój sposób założenie konta w sklepie.


Pozdrawiam
Odpowiedz
27.11.2014, 20:12,
Post: #2
RE: Wsparcie
Jestem za opcja była by bardzo przydatna a zarazem jest ciekawa Smile
Odpowiedz
27.11.2014, 21:48,
Post: #3
RE: Wsparcie
Popieram, sam bym chciał zobaczyć jak by to się sprawdziło.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości