Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
opinia na temat home.pl
19.02.2017, 15:43,
Post: #11
RE: opinia na temat home.pl
Pluso-minusy hostingu w home.pl

(czyli rzeczy niepotrzebne, oraz te, które są na tym samym poziomie, co konkurencja)

support/obsługa techniczna – szału nie ma, ale źle też nie jest. Kilka lat temu w home.pl był całodobowy czat, na którym można było załatwić wszystko „od ręki”, nawet o 3 w nocy. Niestety obecnie czat obejmuje tylko droższe pakiety hostingowe (mój Business Starter się nie załapał). Tak więc zostają dwa kanały komunikacji – oba lekko kulawe. Pierwszy to wiadomość tekstowa (lub e-mail), jej minusem jest oczekiwanie na odpowiedź – średnio kilka godzin. Drugi to kontakt telefoniczny (koszt jak za normalne połączenie na telefon stacjonarny) – tam załatwimy wszystko od ręki, ale niekiedy trzeba się długo naczekać (i nasłuchać melodyjki), aby dostać się do konsultanta. Co do kadr obsługujących support – nie mam zastrzeżeń. Są „kumaci” i bardzo zależy im na pozytywnym załatwieniu sprawy. Na pewno nie są to stażyści z urzędu pracy, ani studenci z łapanki, tylko osoby dobrze wykształcone w sprawach sieci komputerowych.
backupy – w home.pl każdego dnia robiony jest backup wszystkich plików na serwerze oraz baz danych, więc nawet jak jacyś hakerzy z Afganistanu nam się władują na serwer – można przywrócić ostatnią działającą konfigurację (i połatać wszystkie dziury, zanim znów spotka nas gniew Allaha). Minusem jest to, że backupy w home.pl dostępne są tylko 3 (czyli do 3 dni wstecz), więc musimy szybko się zorientować. Z drugiej strony – istnieje wiele darmowych narzędzi do robienia backupów i najbezpieczniej robić je samemu, trzymając pliki na własnych zasobach dyskowych.
ja
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości